Jump to content
Guilherme

Bonus Passivo / Passive Buff

Recommended Posts

PORTUGUÊS - BR

Essa idéia meche com as estatisticas do personagem (vida máxima, regeneração de vida, mana máxima, regeneração de mana, dano fisico, dano magico, defesa e etc)

Na minha preferencia eu prefiro que seja chamado de Livro...(Nome do buff que dará)

Ex: Livro de vida máxima

Ex: Livro de mana máxima

~> O que é exatamente o livro ?

O livro seria algo que o jogador usa, e é permanente, adicionaria uma habilidade passiva no jogador.

Ex: Livro de vida máxima (Aumenta em 10% a vida máxima do jogador)

Ex: Livro de mana máxima (Aumenta em 10% a mana máxima do jogador)

~> Onde o jogador ganha algum desses livros ?

O jogador ganharia em um boss ou masmorra, mas com uma chance mínima de conseguir. Pra mim o ideal seria 0,1% pra baixo, pra tornar os itens muito valiosos e únicos.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Obs: Acredito que além de mecher no mercado do jogo, os personagens seriam únicos

Obs: Um jogador poderá ter todos os livros que existe no jogo em seu personagem, todos dando um bonus diferente para ele, mas não usar dois livros que dão o mesmo buff.

ENGLISH

This idea rocks with the character's stats (maximum life, regeneration of life, maximum mana, mana regeneration, physical damage, magical damage, defense, etc.)

In my preference I prefer that it is called Book ... (Name of the buff that will give)

Ex: Book of maximum life

Ex: Maximum mana book

~> What exactly is the book?

The book would be something that the player uses, and is permanent, would add a passive skill on the player.

Ex: Maximum Lifebook (Increases the player's maximum life by 10%)

Ex: Maximum mana (Increases mana's maximum mana by 10%)

~> Where does the player get any of these books?

The player would win in a boss or dungeon, but with a minimal chance of winning. For me the ideal would be 0.1% down, to make the items very valuable and unique.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Note: The characters would be unique

Note: A player may have all the books that exist in the game in his character, all giving a different bonus to him, but not using two books that give the same buff

• Like 1

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...